Nokre bilete frå 17. mai 2013
Her er nokre bilete frå 17. mai 2013. Benjamin spela. Det var fint ver. Vi
dansa på 4 stader: Østerås, Eiksmarka, Godthaab og Solvik. Vebjørn Bakken var
danseleiar.
![]() Vi får gode kaker etter dansinga på Østerås. |
![]() Bjørg og Trond på Østerås |
![]() Vi ventar på Eiksmarka. Kari, Astrid, Liv, Bjørg og Inger Frøydis |
![]() Fleire som ventasr på Eiksmarka. Benjamin, Erna, Trond, Gro, Erik og Erik. |
![]() Dansing på Eiksmarka. Fremst Inger Frøydis og Vebjørn. Bak Erik, Liv og Jarle. |
![]() Eit dansebilete til frå Eiksmarka, Jarle, Eystein, Liv, Dag, Erna og Erik. . |
![]() Også frå eiksmarka. Benjamin spelar. Eystein, Oddny, Dag, Inger Frøydis og Vebjørn.. |
![]() Vi ventar i solveggen på Godthaab. |
![]() Fleire som ventar på Godthab. . |
![]() Ved eit godt marbord hos Inger og Peder.. |